Morsning korsning

Här vart det livat när lösenord kom på tal. Ja jag har ju inte bestämt mig än, det var som sagt bara en tanke. Sättar man lösen så sätter man ju en gräns på antalet läsare oxå, tråkigt då man vill ha många läsare, eller vill man?

Onsdag idag och vi har nada på schemat. Funderade ett tag på om jag skulle åka och äta surströmming hos farmor och farfar men vet inte om jag är riktigt sugen på det. Jag har nämligen fått ont i halsen inatt. Jag hatar att ha ont i halsen, det går ju inte att sova. Jag brukar sova med en halstablett i gommen, bara för att kunna svälja hela tiden, men det är ju inte så bra då jag kan kvävas.

Sigge börjar sova jättebra om nätterna igen. Ett tag så höll han på att vrida å vända sig, låg och stönade och hade jättesvårt för att sova. Nu sover han som en stock igen. Inte ett ord. Han somnar runt 20 varje kväll. Han ville äta och få ny blöja vid tre inatt och det är ju klart att han får det. Det där hulkenbajset är riktigt läskigt faktiskt, när ska han sluta med det???

Jag är så less på att amma nu. Sigge gör det omöjligt för oss att  ha en mysig amningsstund då han har börjat bli smått hysterisk då det är matdags. Inget duger, han vill bara äta en stund sen skriker han och vrider sig, vrålar och viftar hej vilt med armarna. Tar jag bort honom blir man ännu aggresivare och lägger jag tillbaks honom så duger inte det. Då byter jag sida och har jag tur så äter han lite och sen är det samma visa där.
Tänkte att jag ska väga honom på föräldraträffen nästa vecka, har han gått upp lite då så ger jag upp, då åker smakisarna fram! Kanske har jag lite mjölk nu? då måste jag ju amma mer, åååh!


Nä jag ska ta och göra frukost nu. Sigge sover och christian ska strax åka och jobba. I helgen ska jag paxa honom för att hitta på nåt riktigt mysigt, vi har ju aldrig tid tillsammans då det antingen är jobb eller kurs. Varannan helg, det är vad jag får det...!




spännande lampa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0