Nybadad

Jag och sigge var helt slut när vi komhem från stan idag. Sigge sov redan i vagnen men vaknade såklart när jag var tvungen att lätta på hans kläder. Han kan ju inte sova i tjocktröja,mössa och jeans i åkpåsen! Försökte få honomatt somna om men han vägrade så nu busar han här bredvidmig i soffan, nybadad och fin. Han har nämligen kräkt ner sig själv hela dagen idag och det var ju nån dag sen han badade så jag gjorde det nu istället för ikväll. Var ju ändå tvungen att byta kläder.

Babysången på kulturmagasinet var en besvikelse tyvärr, jag kommer nog inte gå fler gånger. Sigge däremot tyckte det var spännande men han får nöja sig med att sjunga på måndagar sen blir det nog kyrkis framöver oxå.

Nu ska jag äta middag ensam eftersom christian jobbar sent sen bär det av mot sidsjöns ica för att hämta min efterlängtade bumbo.


På Cafe Charm




Happy pregnant people


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0