Sigge, 4 månader!


I vagnen på sin 4-månaders dag!








Idag fyller våran lilla älsklingskille, som inte är så liten längre, hela 4 månader!
Vi firade med en liten smakis av mosad potatis och bröstmjölk. Inte så dumt tyckte Sigge, men lite konstig konsistens var det allt! Han undrade nog hur han skulle göra med klumpen han hade i munnen.
Vi kommer inte fortsätta nu direkt utan jag väntar nog någon vecka till innan vi kör igång på riktigt, minst en månad i alla fall.



Idag har vi varit och hälsat på hos moster Katarina och hennes familj. Där åt vi god mat och busade litegrann, både Sigges mormor och morfar var oxå där. Lagomt till kaffet dök Loves farmor, farfar och farbror upp, då fikade vi min kladdkaka och systers äppelpaj, mums! Sigge hann även med en liten powernap i kusinens säng innan vi vände hemöver igen.


Något som är väldigt kul är ju att sno andras nappar:




Buspojke





Här Sigge, ta nappen!


Titta! Jag fick in den! (dock upp och ner)


Nämen! Han spottade ut den igen....


Äh, då tar jag den själv....!


Jag har en liten film med sigges första smakportion, men de får komma med i nästa inlägg. Det tog en sån tid att ladda upp. Hej svej sålänge!







ps, jag hittade min kamera i bilen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0