Sjuk?

Fy idag mår jag inget vidare. Kunde knappt sova inatt för jag har haft så ont i halsen och huvud. Jag var så trött så kunde ha somnat på väg hem från syster men så fort jasg lade mig i sängen så gick det inte. Jag kan inte förstå varför jag inte kan sova...

Jag orkade aldrig prova nåt mer med ersättningen igår. Jag tror jag struntar i det oxå. Det är så kladdigt och mojsigt att hålla på att pumpa ut, allt ska ju kokas m.m. Sigge har ju knappt ätiti ur flaska så han fattar inte alls hur man ska göra. han tycker det är jättemärkligt. Vad dumt att jag inte vant honom vid den, nu är han ju så stor och nfiken på allt runtomkring så nu blir det nog kämpigt.

Idag har jag blivit medbjuden på Må Bra-mässan på södra. Den borde jag ju verkligen gå på som Mår Dåligt, kanske blir jag frisk?

Borde göra fukost nu sen måste jag förbi ICA Bergsgatan för att se om dom har hittat mitt batterilock till mobilen. Tappade det igår, letade lite, plockade godis och valde film sen glömde jag bort det... Klantigt! Annars får jag väl införskaffa mig en ny mobbe oxå...


Ha en bra partylördag, själv ska jag knapra halstabletter =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0