Som vanligt igen...

Konstigt, igår kväll blev Sigge mycket bättre helt plötsligt och när han var som gladast så passade jag på att försöka amma honom igen och till min förvåning så åt han. Han åt till och med 3 gånger inatt, han var nog väldigt hungrig eftersom han inte ätit på hela dagen igår. Inte nog med att han åt, han lade av 3 stora laddningar i blöjan oxå vilket var jättebra då han inte bajsat på en veckast tid. Härligt!

Inatt fick jag även sova hyffsat mycket oxå så idag känner man sig som en ny människa! Konstigt hur man blir när man inte får tillräckligt med sömn, man blir sur och grinig och får ont i hela kroppen. Jag har fortfarande ont i handlederna och nacken men förhoppningsvis är det borta imorgon men det var i alla fall helt underbart att bara behöva vakna 3 ggr inatt för att amma, istället för att vakna varannan timme till ett illvrål....

Jag har nyss ringt till Kyrkans hus för att höra när babysången börjar. Hon som svarade sa att de just nu höll på att göra iordning utskicken så de skulle man nog få i brevlådan imorgon. Varför skriver dom inte det på inbjudan då, att de skickar ut startdatum, för det borde ju vara många som ringer och undrar.

Nu ska jag titta till lillbäsen som har sovit 1,5 timme redan. Stackars liten, kan bara tänka mig hur trött han kan vara av allt detta skrikande. Sedan blir det nog en promenad i solen =)


Lite bilder på dagarna som varit:


Testar på hoppgungan


Efter många timmars skrikande...



Lite mat ur muggen




DOPET






huvudpersonen





sjukling på dop





adjöken

Kommentarer
Postat av: pernilla lemon

Hej vilken goding han är lillsigge jag längtar efter att få snutta på honom och gosa med honom hälsningar faster pillan

2008-09-02 @ 14:40:33
URL: http://karinohlsson.blogg.se/
Postat av: Carro

Hej!

vilka fina bilder på Sigge!

du har blivit utmanad i min blogg :D

kika får du se!

hade kram

2008-09-02 @ 20:07:25
URL: http://carroedlund.blogg.se/
Postat av: Karin

Ja visst är han en riktig gofis! Synd att vi missade er i söndags, trodde det skulle gå fortare än vad det gjorde och att ni skulle vara kvar när vi kom tillbax =/

2008-09-02 @ 20:45:34
URL: http://karinohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0