Surt

Jag kom nyss hem från babysången.... som inte var! Det var inte en människa där men det satt det en liten lapp på dörren där det stod att det var inställt idag. Men har alla andra fått återbud förutom jag då eftersom ingen annan var där? Skitknäppt ju!
Nä det var bara att åka hem igen, tråkigt, jag som hade noll på schemat idag.

Vi har nyss gått en sväng på birsta city för C hade försovit sig imorse så jag skjutsade ut honom och när jag ändå var där så kunde vi likagärna fördriva tiden där tills sången började. Blev en lunch med lina å ja nu sitter jag här. Sigge han sover. Känner att jag oxå är lite trött så jag ska passa på att slappa lite medans han sover.
Huvudvärk idag igen? Hmm....

Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken dålig stil att de inte hade hört av sig till dig ang inställd sång!

Tack för alla nummer o tider förresten :-)



Idag ringde de från babysång i Nacksta o frågade om jag ville börja i morgon, så det tackade vi självklart ja till :-D



Men vi kanske skulle kunna ta en sväng på kyrkis ngn dag? Eller vad tycker du?

2008-09-22 @ 16:54:17
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0