Tisdagsmys

Idag har vi inte gjort något speciellt alls. Vi har bara chillat i höstburret, för idag har det varit kallt, 9grader stod termometern på i bilen, helt sjukt ju!
Ikväll somnade sigge redan 18.30, han var så himla trött eftersom det enda han har gjort idag är busat och surrat för fullt, bara sovit en liten liten stund i vagnen vid 15-tiden. Han har blivit en riktigt pratkvarn vår plutt och kan ligga lääänge och babbla med sig själv. Han är så rolig att lyssna på, undra vad han säger egentligen?

Idag i affären kom det fram en flicka som tyckte Sigge var SÅÅÅ FIIIN, hon ville gulla och prata med honom och hängde efter oss i butiken. Hennes mamma kom och då hörde jag henne säga "Det var DEN bäbisen jag pratade om, mamma!" hihi, alltid lika kul att höra vilket fint barn man har, för visst är han världens sötaste lilla Sigge?


Imorgon är det babysång på kulturmagasinet med malin och evelina, ska bli skoj att se vad det kan vara. Tyvärr infaller det  just när sigge har sin sovstund men jag får försöka söva honom lite innan, tänkte jag skulle promenera in på stan så han hinner sova en kortis i vagnen, perfekt. För jag antar att det blir en tidig morgon då han somnat såhär tidigt.

Sigges BVC-sköterska ringde mig igår och frågade om jag ville vara med i den andra föräldragruppen istället, den hade inte startat än och är på torsdagar så det passar oss utmärkt. Jag blev superglad, tror det kan vara mer jämngamla bebbar oxå och om vi har riktigt tur så är det några tjejer som jag känner sen tidigare. Det återstår att se.

Ikväll har jag och christian gjort en deal, han har fixat sex and the city-filmen åt mig på ena datorn så han kan se fotboll på den andra, bra va? Jag har redan sett den men det var under sigges skrikperiod så den behöver omses. Jaja, jag avsluta med några bilder på vårat hjärtegull. hejsvej.



Snygg kille




Se sig själv i spegeln är roligt


Hej du, därinne!



Hej mamma!











Nu har Sigge vaknat, det var den filmkvällen det....hejsvej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0