Dag 1

Fy fan, har nyss druckit min första shake, jordgubb och den var skitäcklig!. Jag fick inte bort alla klumparna som jag klöktes av men tillslut fick jag ner den. Jag blev tvungen att halsa 2 glas vatten oxå... den var alldeles för salt. Hoppas någon av de andra smakerna faller mig i smaken bättre! Vill man vara fin så får man verkligen lida pin....BLÄ!


Här kommer i alla fall sigges rullatorpromenad:



Idag är Christian äntligen pigg, PHUUU, jag klarade mig den här gången oxå! Vi ska nu ta och plocka undan här hemma och sedan kanske ta oss en promenad, längesen man fick frisk luft! Blir inte så mycket såhej just nu, måste ta mig igenom den första veckan, komma i ketos och börja träna. Tror det är lättare då att motstå alla frestelser'.

Nu ska jag klä
 på Sigge. hejdå!
'



'

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahaha, gud vad söt han är!!



Vad skönt att du klarade dig från magsjukan :-)



Lät inte så gott med jordgubbshaken, men som du skrev: Vill man vara fin får man lida pin, haha

2009-02-03 @ 11:56:48
URL: http://majjjsan.blogg.se/
Postat av: Maria

söt sigge plutt..

duktig han är på att promenixa,

ni får komma hit så han kan lära

Juno :)

2009-02-03 @ 18:50:20
Postat av: AlmaMatilda

Urk! Det är hemskt när det blir klumpar i! Jag kör alla mina soppor och shaker med stavmixern, så slipper jag sånt snusk!(Smaken är visserligen densamma ändå, men utan klumpar blir det iaf liite bättre...)

2009-02-03 @ 20:13:23
URL: http://jagskaner.blogspot.com
Postat av: Malin

Japp, vi ska på Kyrkis imorgon.

Åker dit med Pålle när han ska till jobbet. Så jag är väl där till två ungefär :-)

2009-02-03 @ 21:54:35
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0