sJUK

Jag har drabbats av förkylning, har legat och snorat och hostat sen i torsdags om jag ite minns fel... Morgonen har varit väldigt jobbig med en huvudvärk från helvetet! Min mamma var hit och var ute och gick med Sigge i 2 timmar så jag fick vila, vilket verkligen behövdes.Nu hiittade jag en ibumetin som jag tog och äntligen känns det lite bättre. C är på väg hem från jobbet eftersom jag trodde jag skulle avlida där ett tag... Inte det lättaste att må såhär när man har ett litet vilddjur som klättrar på allt! Varje gång jag ska springa efter honom så svartnar det för ögon och jag får en svimningskänsla.
Nu hoppas jag att jag får må bättre frammåt kvällen och att morgondagen är som vanligt. På torsdag är det ju en viktig dag med jobb oxå, ska bli jättekul att få komma hemmifrån lite så jag hoppas jag är pigg.

Nu när C kommer hem ska jag fråga honom om vi ska gå en promenad till Konsum och köpa grädde, tänkte att jag kunde vara snäll och baka semlor till honom. En promenad ute i friska luften gör mig nog bara gott..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0