bebisprat

Sigge springer omkring och säger Da-Da, Ma-Ma, He-Dä, Ba-Ba medmera. Haha, han låter för kul. Christian springer efter och säger "säg Pa-Pa istället för Da-Da, Paa-Paa!".
Trodde det skulle komma fler tänder snart men dom verkar vara sega. han biter på fingrarna för fullt i alla fall.

Imorse tog jag å Sigge en dusch. Jag tog med matstolen och duschade av honom i den, han blir så förtjust och jätteglad när det vankas vatten. Bada är ju en höjdare men just imorse orkade jag inte ta fram baljan då han som vanligt hade skitit ner sig upp till ryggen.

I detta nu är vi i full färd att åka på affären dit vi varit på väg i flera dagar nu men inte lyckats. Här ska handlas större blöjor och diverse mat. Efteråt åker vi ut till mamma och pappa, jag har lovat att laga mat åt oss ikväll så det får bli min goda Tacogratäng som slår allt! MMMMUMS säger jag bara!
Egentligen är jag i behov av nya underkläder men jag fyller ju strax år så då kanske min kära sambo kommer hem med ett sånt tjusigt paket. Hoppas! Jag är less på dessa amningsBHar och de som jag hade innan har jag nog slängt? Konstigt, hittar inga men jag antar att jag tänkte att jag skulle köpa nytt så så får det bli!


Nu håller sigge på att riva ner våra julsaker som jag så fint staplat i en gå-ner-med-i-källaren-hög, buspojke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0