Fusk

Ikväll ska jag fusktäta min tacogratäng. Jag är så himla sugen på tacos och det enda som är fusk i den gratängen är tacosåsen.... Sen äter man ju chips till och det är ju  fel men vi är så sugna så det blir lite fusk ikväll. Imorgon ska vi ju ha fikabjudning en dag tidigare för släkten här hemma så då kanske det slinker ner en kaka oxå.... Men men, har man födelsedag så har man!

Idag har jag stått vid spisen hela dagen och bakat. Jag hämtade nyss Sigge och Christian hos farfar och det är det enda jag har varit ut idag. Blev så trött efter baket så jag tog en eftermiddagslur medans C och S tog promenad, skönt att sova alldeles ostört.


Jag har märkt vad man kan hitta allt möjligt i Sigges mun nuförtiden då han kryper omkring på golvet. Har hittills hittat ett gammalt pommesfrites, chips, sten, papper, grej som tillhör boxern, platsbitar u name it, han tuggar på allt som kommer i hans väg så nu måste man hålla golven rena.



Nu ska vi strax äta och sedan får vi se vad som händer ikväll. C har ont i huvudet så han vill nog inte göra nånting... Jag är däremot sugen på att kallt glas vin men har tyvärr inget hemma så det får bli vatten, tråkigt.


En liten film när sigge busar med pappa, han håller i kameran själv därav det fladdriga filmandet:

 




hej då!



Kommentarer
Postat av: Mormor

Du är då för gullig min lille tuss.Puss och kram Mormor.

2009-01-10 @ 20:58:57
Postat av: Emma

Du får ta o köpa hem en bag in box så du kan ta dig ett glas de gånger du blir sugen hehe ;)

2009-01-10 @ 23:01:05
URL: http://emmasform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0