Här är vi trötta!

Sigge sover fortfarande efter badet, helt sjukt ju, vi badade klart vid 11.15 och nu är klockan 15.15. Visserligen var han upp och lekte en timme men nu sover han igen. Vi badade ju så länge (nästan 1,5 timme) plus att vi bubblade i bubbelpoolen så lillfisen blev nog helt döslut av det.
Jag är oxå helt slut, skulle egentligen baka massa idag till min födelsedag men jag har skjutit på det, kanske orkar jag ikväll eller imorgon... Jag känner mig så trött att jag orkar inte göra nånting!!

Christian ligger oxå och sover för tillfället, så roliga är vi här hemma. Nämen nu vaknar lillen, dags att kila!







Jag kom åt någon tangent så nu blev hela texten kursiv och jag får inte bort det....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0