Lördag morgon

Helg igen! jag tycker hela julen har varit en enda lång helg! I och för sig så är det ju så oxå men nu längtar jag till vardag igen. Först för att jag vill ha mitt riktiga tele-nr till min nya telefon (jobbigt att släpa på 2st) och sen så är det jobbigt att vara så dagvild!

Här hemma luktar det starkt av lim just nu. Christian håller på att laga våran IKEA-byrå som har varit trasig en lång tid nu. Det har inte gått att stänga den nedersta hyllan och då är Sigge där och norpar hela tiden! Nu är den äntligen lagad.

Idag måste vi handla, det blev inget igår för vi var så trötta och det är inte kul att släpa med sig en spädis på mataffär kl 20 på kvällen, då är ju han trött. Istället bad jag C köpa tvättmedel på vägen hem så vi i alla fall kunde avverka våran 500kilos tvätt, phust!
Men när Christian äntligen kommer hem så har han självklart glömt att köpa tvättmedel och har istäkllet köpt godis och bröd...? Typiskt, då lagade vi middag och myste framför TVn istället, tvätta kan man ju göra imorgon.....eller ikväll!


Dags att ge Sigge lunch, hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0