Sigge sover

Sigge somnade väldigt tidigt ikväll, nämligen 18.40. Skönt är väl det men han har en tendens att vakna efter ett tag då han somnar så tidigt.
Jag och C har precis käkat lax, hur gott som helst! Det bästa att det finns över tills imorgon så jag kan äta till lunch. Jag tänker alltid att jag ska göra stora kok när jag gör mat så blir det  inte så knepigt att lista ut vad man ska äta för lchf-recept dagen därpå till både lunch och middag, det räcker med middag. Egentligen är det inte alls svårt, jag har bara sån dålig fantasi.

Idag har även syster, Love, Lykke och min mamma varit hit och lekt med oss. När det var dags att gå hem så följde jag och Sigge med och tog oss en skön promenad.

Lägenheten vi kollade på idag var sådär. C gillade den men jag tyckte köket var konstigt, halvrenoverat lixom... inge snyggt, jobbigt att behöva gör om det sen var vardagsrummet på tok för litet. Även att det stod på ett papper att hyran skulle höjas med 20%, helt sjukt, det är ju typ en 1000-lapp!! Mäklaren tyckte det lät konstigt så hon skulle kolla uppp men ändå, nä det är likabra att inte stressa för nästa gång vill man ju hitta ett boende där man kan bo en längre tid och där vi vill att sigge ska gå på dagis m.m.

Ikväll ska C iväg och spela bandy så jag ska bara vara hemma själv, se nyaste gossip girl tänkte jag. Imorgon är det tänkt att vi ska träffa Malin och Evelina, hoppas på en promenad och lite lek såklart. Nu kan dom snart krypa ikapp småttingarna, ska bli sååå kul att se dem leka ihop!







Sigge leker med sin stol






Lykke liten


Nä, dags att återgå.....tjabba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0