Ont ont ont!

Idag har jag sovit igenom hela dagen igen förutom är det var folk här och kollade på vår lägenhet. Imorgon ska jag ringa doktorn igen så fort jag vaknar, nu har jag gett medicinen 4-5 dagar och det är ingen förbattring så nu får han minsann skriva ut pencillin åt mig. Tänk om han gjort det från början, ja då hade jag förmodligen varit pigg nu. Jag fattar inte vad det kan vara men det måste ju vara bihålrna. Nu gör det bara ont på vänster sida och i min skalle, tinningarna och mellan ögonen... men den där sprayen var tyvärr inte mycket till hjälp.

Sigge och Christian är hos farfar. Jag behöver tysthet och Sigge är ju inte den tysta typen så de for iväg en sväng. Uscha vad jag är less på detta nu, känner mig helt hjälplös och käkar alvedon som aldrig förr.

Så länge jag mår såhär så kan jag inte börja om med helfarten heller vilket känns tråkigt eftersom jag lagt ner en månads sopp-drickande och så blir det såhär. Jag hoppas jag inte har gått upp alting  när jag väl kan börja igen. SUCK!


Våran kanal 5 har försvunnit, väldigt konstigt och irriterande eftersom det är min favritkanal. Hoppas det kommer tillbaks ikväll annars blir det sura miner!


Dags att återgå till liggläge......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0