Såld & stress

Idag har det varit en anings stressig dag... Den började med ett personalmöte för mig ute i birsta kl 08, självklart kom det så hastigt inpå så jag hann inte ringa och fixa barnvakt så Sigge fick följa med. Det gick jättebra, han satt som en liten stjärna och lekte med sina leksaker som jag tagit med.
När mötet var färdigt så blev vi upphämtade av sigges mormor för att åka och göra ett besök hos min mormor. DE behövde nämligen hjälp med snöröjning då min gamle morfar börjar bli till åren och inte orkar så mycket längre...

När vi fikat, skottat och surrat endel så tog vi en snabb sväng förbi Willys för att inhandla diverse Sigge-prylar såsom blöjor, barnvänlig mat m.m. Lite jäst fick även följa med oss hem så nu blir det nog ett bullbak framöver.
Vi stuvade in grejorna i mammas bil och for sedan bort till vår bil på Christians jobb där vi flyttade över allting däribland en sovandes Sigge, for hem, in med allt i kylen, mata barnet och vips så plinade det på dörren.
Det var en av de  intressenter av vår lägenhet så hon tog sig en titt för andra gången och 10 mnuter senare så var lägenheten såld.

Jahapps, då har man sålt lägenheten men har ännu ingenstans att bo... hmm, en anings panik känner man ju då hon ville flytta in första maj... jaja, jag ringde och berättade den glada nyheten för min kära sambo som självklart oxå blev väldigt glad! När vi pratat färdigt så var det dags för mitt tandläkarbeök så det var bara att klä på barnet igen och lämna av honom hos moster.

Nästan 800 spänn fattiare hämtade jag upp en trött lilleman som nu sover. Här sitter jag och letar lägenheter. Om två timmar ska vi hämta C för att sedan åka iväg på kalas. Efter kalaset har jag lovar min vän H att åka och träna så vi får väl se hur mycket ork jag har kvar då.....................




Nä dags att vila lite innan nästa rusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0