Bus med wille

Äntligen är våren här!


Titta vad som växer under vår balkong =)


image49











Idag har jag och Scott (hunden) varit på promenad med jenny och wille. Scott tyckte det var jättekul att träffa en hund i sin egen storlek då han oftast bara fått träffa stora schäfrar och mammas kelpie. Mycket lek å stoj vart det.


    

Jag och C har även varit och hämtat vagnen idag. Jag hoppas verkligen att den går in i vår bil, vi hämtade den med mamma och pappas bil och den ligger nu kvar där eftersom vi ska hämta min bil i Liden nu på eftermiddagen. Går den inte in bak så får vi nog fälla ner ett ryggstöd. En bild kommer på den sen =)

Nu ska jag iväg till södra berget för att hämta mammsen som varit på jobbgrejs där. Hon blir nog lika glad att få tillbaks sin hund som jag blir att få lämna tillbaks honom. Nog för att jag gillar hundar men inte när han saknar sin matte så mycket att han gnäller och inte äter (fast det har gått mycket bättre denna gång).




Imorgon blir det grillning, hoppas vädret håller i sig! Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0