Grattis!

Grattis till darling som klarade teorin idag.!Härligt!

Jag hade tänkt att tvätta idag men solen skiner ju så det måste ju finnas nåt roligare att göra. Det börjar bli ett mission att hitta på något att fördriva dagarna med. Christian jobbar.... Det är ju bara försommarvärme ute oxå så det är bara halvvarmt. Shoppa är jag less på. Vill att C ska vara med oxå så att vi kan bestämma tillsammans.

Men jag ska väl vila mycket eftersom det är sista chansen.  Men konstigt nog är jag rätt pigg. Hmm, kanske jag ska gå på stan en sväng ändå. Fördriva tiden. Synd att alla jobbar!

Igår var vi ut på alnö där vi vart bjuden på middag.
Alltid lika gott med grillad mat, synd bara att magsäcken är så klen att jag knappt orkar äta något. Men snart är lillen ute =)
Helt sjukt att det inte är så långt kvar, det känns som om jag varit gravid en evighet. Nästan ett år, ja det är ju en evighet. Sista 3 mån gick ju jättefort. Pang så var magen stor och för nu säger det väl pang så är lillen här. Livet blir aldrig detsamma, föräldrar för alltid. Spännande!


Dags att klä på sig nu. Happy sista april!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0