hemma igen

Så var jag hemma i sundsvall igen. Jag sov väldigt dåligt inatt för jag var liksom övertrött och kände mig kissnödig hela tiden! Tror jag var upp ca 5 ggr inatt, skönt att det inte är så långt kvar men gissar på att det blir lite värre mot slutet. Tyvärr så är jag förkyld igen och sover nog dåligt pga det oxå. Jag ska sluta klaga för det är ju värt mödan, eller hur?
C jobbar idag igen, tråkigt då vi knappt träffats den sista veckan. Igår var vi så trötta båda två att vi somnade tidigt och nu när jag vaknade så är ju han på jobbet igen


Solen skiner idag, härligt. Jag måste åka med bilen till verkstaden eftersom den ska ombesiktigas på fre och på hemvägen ska jag nog svänga in hos farmor och farfar.

Jag ska bjuda på lite bilder från sthlm och skansen samt på magen v.35.

Här kommer de:


hittar inte sladden sp bilderna kommer nog ikväll.

nu blir det lunch med annie på stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0