Jag kan inte andas!

Fy vad det är tungt för lungorna nu! Har provat allt, sitta, ligga på sidan m.m. Stå är den enda positionen.
Jag känner mig stundvis alldeles yr och känner att jag får hög puls (har inte mätt den men ni vet hur det känns när man lixom hör sina egna hjärtslag eller vad jag ska säga) och känner huvudvärk. Jag försöker ta djuuupa andetag, det är riktigt läskigt...

Hur ska man göra då? Det går väl inte att göra nånting åt, utan jag får helt enkelt ha det såhär tills magen har sjunkit. Tänk att den ska växa ännu mer! Jag hoppas att inte trycket blir värre för då svimmar jag väl... Men det kan väl inte vara farligt?

Åh, vad jag klagar men nu är jag less, kan maj komma nu!!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hej! Svara här i din blogg :-)

Vi har inte kollat kön, jag har haft några svaga ögonblick när jag har velat det, men gubben min vägrar!! så det e bara att gilla läget! =)

Har ni kollat??

Grattis till bebben osså fressten!! =)

Kram

2008-04-02 @ 23:26:32
URL: http://www.sybubblan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0