Konstiga drömmar...

Jag har börjat drömma väääldit konstiga saker nu på sistonde.

Inatt t.ex drömde jag att jag sprängde en skola som jag gick i! Allt var helt galet, polisen sökte mig, jag var med på nyheterna m.m. Så för att gömma mig så for jag till norge där jag bodde förut och på vägen dit så körde jag på fel sida av vägen bara för att jag var så stressad!
Haha, jag var ganska omtumlad när jag vaknade =)
Jag brukar även drömma att mina barndomskamrater blir gravida en efter en och att dom ska föda några veckor före mig men inte sagt något. Hehe, som om det vore en täving...!


Nu ska vi klä på oss här hemma, först ska vi förbi ams sen ska vi en tur ut till alnö för att hälsa på fredrik och maria innan det blir jobb för min del.... 3 pass kvar nu, helt otroligt.


jaja, hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0