matsvårigheter

Jag har nyss städat hemma sen fick jag en ide om att möblera om i tv-rummet. Det vart jättekrångligt och blev skitdåligt också fick jag väldigt ont i ryggen oxå. Vad dumt det är när det är så begränsat vad jag kan göra. Hade ju kunnat vänta tills imorgon då christian är hemma men jag hade så tråkigt. Nu står möblerna huller om buller här inne och jag kan inte ställa tillbaks det. Haha, det ser rätt roligt ut.

Jag tog en behövlig vila efteråt så jag har nyss vaknat och är superhungrig men vad man hitta på till middag?? ÅÅÅh, vilket problem. Som vanligt är jag inte sugen på något men äta bör man.....
Jag åker nog å hämtar C så får han bestämma middag. Det måste gå fort oxå för vi ska ju vara på MVC 17.30.

Nä dags att hoppa i bilen! (har lånat en gammal fort fiesta 80-nånting, medans min pärla är på lagning).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0