nyvaket

Jag har nyss vaknat, jag var jättetrött igår men när jag väl la mig i sängen så vart jag pigg. Låg och vred mig hela natten kändes det som, därför vart det länge i sängen nu på morgonen. Skulle ha kunnat sovit ännu längre men jag ska ju strax jobba så jag måste ju upp.

Idag ska jag hämta min dator som nu ska vara färdig. Denna gång tänker jag vara så fräck och starta datorn på plats hos dem och testa den. Jag tänker även upplysa dem om mina rättigheter så dom vet att är den inte lagad så kommer dom inte undan denna gång. Den var ju alltså paj vid köpet i november. Hoppas att den där Anders jobbar för han verkar vara den klyftiga av dom....

Återkommer mer om det sedan. Nu måste jag skynda mig så jag inte kommer för sent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0