slöar söndag

Idag har det varit en riktig slöardag. Vi har inte gjort nånting speciellt  förutom att storhandla. Trots att christian var ut igår så var han pigg och alert imorse redan kl 7 medans jag själv helst av allt bara ville sova vidare.
Det blev i och för sig en tidig kväll för oss båda, jag kom hem från annie och andreas vid 23-tiden då jag var helt slut för dagen. Jag satte mig ändå och glodde lite på TV:n för att inte gå och lägga sig en riktig kärringtid, innan 24 alltså ;-)
Plötsligt hör jag hur dörren öppnas och jag blir livrädd, hade jag glömt att låsa? Men in kommer en väl förfriskad kille med en jättestor godispåse och världens leende.
Vad gör du hemma nu? frågar jag, lite smått överraskad. Trodde ju att dom skulle vara ute hela kvällen ända in på småtimmarna. Svaret blev att han längtade hem till mig och magen så mycket att han struntade i att gå ut (dom hade varit och ätit och bowlat på olearys). Hihi. Mysigt tyckte jag som inte gillar att sova ensam hemma.
Vi gick och lade oss för att mysa och se på tv i sängen istället men vad tror ni händer när en höggravid kvinna och en överförfriskad kille lägger sig ner?
ZZZZ...! jo vi somnade ganska fort.


Idag har vi bara slappat och varit ut till birsta en sväng för att storhandla och lämna tillbaks 2 par byxor. Sen vart det middag som betstod av pasta med skinksås, middagslur och vindruvor till efterrätt.

Nu ska jag åka till Timrå och hyra film med Lina. Adios!

Kommentarer
Postat av: mamma

vad bra att du slapp vara ensam så länge, du har ialla fall världens gulligaste kille. puss och kram mamma.....

2008-04-27 @ 20:53:44
Postat av: mamma

vad bra att du slapp vara ensam så länge, du har ialla fall världens gulligaste kille. puss och kram mamma.....

2008-04-27 @ 20:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0