Slut...

på denna dag. jag är sååå trött efter den långa dagen på workshopen. Det är lite jobbigt att sitta och lyssna i 8 timmar med en halvtimmes lunch. På slutet kunde jag knappt sitta stilla.Myror i hala kroppen, jag kände verkligen att nu måste jag kliva upp och röra på mig mensom tur va så gick dagen ganska fort ändå.
Kursen var på scandic hotell och där serverades en god buffe till lunch och på eftermiddagen var det "kakbuffé". Alltså bara massa chokladkakor och kladdkakor, mums mums. Kunde verkligen behövas en sockerkick där på slutet.


Nästa vecka ska christian få sitt schema på nya jobbet, hoppas att han får några timmar i veckan i alla fall. Han är verkligen skitglad så jag hoppas att allt går bra! Vilket det säkerligen gör..... =)

Ikvälll har vi haft besök från Stefan (kök och bar-stefan), christian har fått en bärbar dator av honom som han inte längre behövde för han hade köpt en ny. Tyvärr hade laddaren gått sönder så en sån måste han köpa, men det är nog inga stora pengar =)

Nu efter matchen så ska jag nog överväga att gå och lägga mig för jag är jättetrött. Imorgon är det en ny dag på jobbet, 9 pass kvar...


Haade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0