Snön ligger vit på taken...

Jaha så var vintern kommen till sundsvall igen. Gud så deprimerande.Det såg ju superbra ut, gatorna var sopade, all snö borta och nu ligger det en dec på marken igen!! Kan inte solen skina i alla fall så att snön försvinner?

Igår på förlossningsmötet så blev det ingen rundandring på förlossningen. Dom sa att dom hade ändrat det för i år med respekt för de blivande föräldrarna som var där nu. Vi fick se bilder på interiörer där ifrån istället. Jag tycker att det räckte (hade inte heller velat mött en grupp på 80 pers när jag skulle föda) men jag hade ju velat prova lustgas. Inte det heller, utan vi fick se den på bild.. Jag får väl hålla mig de dryga 6 veckorna som återstår.... =P

Nästa måndag börjar ju föräldragruppsmöterna, det som är sååå tråkigt är att jag kommer nog att få gå själv. C börjar jobba på måndag och ska sedan jobba kvällen varje måndag så han missar det. Jo, jag vet att man får lov att gå från jobbet för föräldraträff men det är ju första dagen! Han vill inte komma med krav då...
Undra om jag kan ta med mig en kompis eller om jag måte gå själv?
Skittråkigt då jag känner att det skulle vara skönt att ha C där eftersom det är han som ska vara med sen. Men men... inget att göra åt =(



Nu är det påklädningen som äller, för jobbet kallar!

Kommentarer
Postat av: Blondinberit

Idag är det Lill-Lördag!!!!!

Ska du ut och festa ikväll???

2008-04-09 @ 10:37:10
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0