Stora familjen blir ännu större!

Så var det dags igen......


....för ännu en bäbis alltså.
Lilla Love ska alltså bli storebror i oktober november! =) Det betyder att mamma och pappa har 5 barnbarn i slutet på året! Haha, fort ska det gå.
Jätteroligt tyckte vår bebis i magen och bestämde sig för att fira genom att sparkas extra mycket på det högra revbenet.

Själv känner jag mig ganska nöjd över att snart har genomgått en hel graviditet och jag tycker att det är bra gjort av syster att orka bli gravid igen. Jag vill nog ha kroppen för mig själv i minst 2 år innan nästa bebisverkstad. Tyvärr tillhör jag inte den grupp av människor som ääälskar att vara gravid.


Förrmiddagen har jag spenderat med min mamma hos mormor och morfar ute i söråker. Vi gick en promenad med hundarna och sen vart det fika.. Innan vi for hemmåt så blev det ett snabbt besök på Ikea där vi åt. Det vart oxå en snabbvisit på barnenshus där jag tänkte köpa en skötväska. Nu hade dom förstås höjt priset på den som vi hade tittat ut så jag hoppde över att handla så får jag åka med C sedan. Det är ju inte direkt bråttomt. Vi kanske gör det i samma veva som vi hämtar vagnen så vi får se hur den ser ut. Har totalt glömt bort det...
Jag köpte i alla fall tyg till spjälskyddet som jag ska sy dit så det finns nåt för bebeisen att titta på. Det vart ett blått med figurer på. Bilder lovas när det ärfärdigbäddat =)

Vi var även en sväg på Rusta där jag köpte matta till ballkongen och en plastduk at ha på bordet. Det måste ju ordnas lite mys där ute så man kan fika där m.m =)



Nu ska jag vila, man är ju så lätt-uttröttad såhär på slutet =P


Kommentarer
Postat av: Systeryster och Lovegos

Men du med din gravidhjärna!!! Det är inte i oktober utan i november!
Puss på´re!

2008-04-06 @ 16:08:33
URL: http://mrsmys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0