varborgsmässoafton

Tror inte vi hittar på något spec ikväll. C ringde och ville äta på nyöppnade max så vi gör väl det när han slutat så kan vi åka och titta på en brasa efteråt. Nu gick ju solen imoln så jag orkar inte joxa med nån grill.

barnmorskorna ikväll så får man se ett vändningsförsök så jag måste absolut kolla på det. Nu blir väl jag avskräckt för det gör säkert ooont. Tror jag har klurat ut hur lillen ligger, ungefär som en fällkniv: huvudet lite till höger strax under mina revben, rumpan ner och fötterna till vänster. jag är så nyfiken, kan det bli måndag nångång!

Annars så har jag varit hos farmor och farfar idag. Syrran, christian och Love var oxå där. Även min kusin Niklas. Vi åt lax till lunch och glass med bär till efterätt, mumma.

Just nu så håller jag på att tvätta. Likabra att göra det nu när c jobbar så kan vi hitta på nåt imorgon när han är ledig. Nu ska jag ringa hanna och höra hur florida varit. Hon har ju haft turen att blivit bjuden på en resa dit =)


Tack å hej från magen och mej!



Lite bilder på Lill-Jansson:

     





image59
Shoppade lite häromdagen, man kan ju inte låta bli =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad söta kläder! :) Förstår att det är svårt att låta bli, hehe!

2008-05-01 @ 12:27:58
URL: http://twentysomething.webblogg.se
Postat av: Nettan

Nej, det gör inte speciellt ont. Men man kan bli rejält illamående pga brikanylen man får. Vi gjorde ett vändningsförsök då vi väntade Felicia.

2008-05-01 @ 22:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0