Äntligen!

Den livliga krabaten inom mig vrider och vänder sig mer och mer. Sparkarna har oxå blivit kraftigare och jag känner dom näsan hela tiden. Mest då jag är stilla och kanske sitter ner eller ligger, när man inte har nåt annat att tänka på vill säga, så igår när jag låg i sängen och läste en bok som jag lånat av syrran (från A till Bebis) så tänkte jag att jag skulle se om jag såg på magen när det rörde sig. Och mycket riktigt, där kom den. Första sparken som jag ser med blotta ögat. HÄFTIGT! Hela min mage guppade till. Jag var tvungen att invänta nästa spark och se om jag verklen inte hade sett i syne. Men det kom en till =) Jag skyndade att ropa efter Christian så han fick oxå se. Sen kunde jag inte låta bli att titta hela kvällen. Kunde knappt sova. Tänk att det är ån därinne, coolt Att jag inte har tittat tidigare, det kanske hade synats redan för nån vecka sen... Ja ja, men nu har vi sett den iaf, kul att berätta för barnmorskan på fredag.

Nu är det dags för mig och magen att åka och gympa, sen blir det jobb och personlig styling som jag har idag. Jag lär vara hur slut som helst ikväll. Men då får jag sova gott =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad härligt det låter gumman!:) Vad sägs om fika på torsdag!?kram

2008-02-04 @ 21:19:04
URL: http://www.jennyfransson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0