det blev en...???

Pratade nyss med min bror, dom har ju varit på UL idag. Nyfiken som jag är så ville jag ju veta vad det blir. Men det ville dom icke berätta, utan det får bli en surprise! Åh, jag som var så nyfiken. Då får jag väl vänta till juli då....

Nu ska christian snart iväg på innebandy-träning så nu blir jag ensam. Funderar på vad man ska hitta på dårå. Jag är sugen på bulle. Kanske någon vill gå på cafe med mig å fika? Måste ringa runt... alla jobbar ju.

Ikväll ska vi på barnens hus och fynda. Det blir nog en babybjörn bärsele för 300 kr (ord pris 900:-) och kanske någor mer. Typiskt vi som köpte bilbarnstol för en månad sedan.... Jaja, vi får se vad det finns att fynda. Återkommer mer om det sen.


Nu ska jag höra om nån vill käka bulla me mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0