doktorbesök

Nu sitter jag och väntar på att klockan ska närma sig tio så att jag kan åka till doktorn och höra vad hon har att säga. Hoppas hon vet hur man blir av med det oxå =)

På morgonkvisten har vi haft en tekniker här som har fixat våran IP-telefoni. Det var inte själva telefonens fel som jag trodde utan det berodde på det nya modemet. Så nu ska vi äntligen kunna ringa igen och även kunna surfa med båda datorerna på det modemet oxå! Nice, då slipper vi massa sladdar.

Jag ska oxå lägga ut lite bilder å en del kläder som vi fndade på mamma och pappas vind. Mycket roligt fanns det där =)
Nu måste jag göra mig klar men jag återkommer om besöket senare. hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0