Fettisdag

Idag ska jag minsann käka semor för idag är det fettisdag.Mumma, min kära mamma har bjudit oss till kovland för en semmelfest. Det blir gott, hon gör sina semlor själv. Jag som hade tänkt att baka bullar idag men jag kanske gör det ikväll då istället, bjuda tjejerna på jobbet.

Idag ska jag organisera lite i våra garderober och byrålådor, alla mina kläder får nte plats som det är nu och bebbens grejeor ligger bara å skräpar. Jag är lite pedant isk så ordning och reda ska det vara.

Vi har äntligen skaffat hemtelefon nu oxå, vi har fått själva nummret men har ingen telefon än. Christian köpte en igår på internet så den lär väl komma imorgon. Bra då blir det adjöss med dyra mobilräkningar =)

nä dags för frukost!

image17
idag  ska man mula semlor.......

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var goda semlor vi åt ikväll.Ni har det så mysigt nu.Lägenheten blir mysigare för var gång man är där.Ha det så bra, Mamma...

2008-02-05 @ 20:52:53
Postat av: Natalie

hello där! missade att käka en semla igår så jag tar mig kanske en idag=) hur går det på jobbet? Jag pluggar för fullt. har haft ett lätt sammanbrott imorse men det rullar på igen=)
kram

2008-02-06 @ 15:08:40
URL: http://natalieengmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0