fy bubblan

idag är jag jättetrött. Har sovit dåligt inatt och vaknade med huvudvärk. Jag  kan lixom inte hitta nån skön sovställning för ryggen. Framstupa sidoläge är ju absolut skönast men det tycker tydligen inte bebisen i magen. För så fort jag lägger mig lite för mycket på magen så blir det fulla protester därinne så då får jag snällt rulla på sidan. Typiskt. Åsså är ju förkylningen ett störningsmoment oxå för jag måste ta en halstablett varje timme =(
Jag har nyss vaknat och har nu ätiti mitt bröd med kall oboy och nu tror jag att jag går och lägger mig igen. Känner mig helst slut. Får läsa en bok.

Jag ska jobba idag kl 14 sen ville kristina att jag skulle åka ut till henne ikväll men jag får se hur jag känner. Men melodifestivalen ska jag ju se hur som helst.

Igår vart det hemlagad pizza till middag. Klockan hann bli 22 innan vi hade hunnit blivit hungriga, varit på affären och sedan ställt ordning allting. Men det gjorde inget. Till efterätt blev det marängsvish och för christian vart det chips.

Nä nu ska jag krypa till sängs igen. sov gott för min del

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0