god morgon

jag har nyss vaknat jag. Inte likt mig att sova såhär länge. Iof så har jag blivit lite förkyld så det är väl därför. Jag var så stolt som verkligen klarat mig undan alla förkylningar men man ska inte ropa hej... I alla fall så är det bara halsont och lite hosta så det går nog över efter helgen.
Solen ser ut att skina idag så det kanske blir en liten promenad innan jobb. Jag önskar jag hade ett hus med altan så jag kunde sitta där på sommarmorgonarna och äta frukost och lyssna på fågelsång. Men det får dröja. Nu ska vi först anpassa vårt liv efter en bebis men till hösten kanske? Vem vet....

Jag håller nu på att baka bröd igen. Sist då glömde jag att det skulle vara varmt vatten i degen så jag hällde i kallt och gissa om dom bröden vart platt? Jovisst, det vart stenkakor med andra ord. Jag är ju sämst på att baka bröd och sånt men man lär sig av sina misstag. Nu ska vi se hur detta ciabattabröd artar sig. Synd bara att det är så lång jästid, för jag är hungrig nu!

Som sagt så ska jag nog tvätta resten av tvätten idag sen blir det nog vila så jag orkar jobba mina timmar idag. Jag längtar till kroppen blir som vanligt igen, det spökar lixom med nånting hela tiden. Bara 3 mån och nån dag kvar nu så är vi föräldrar! Jag ska passa på att klippa mig å färga håret till veckan oxå för snart finns det en annan liten krabat som blir första prioritering.

nej nu ska jag duscha innan tvättdax. adios

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är bra att
du inte ger dig,alla är barn i början.Det blir nog bra bullar till slut.uss och hej,Mamma...

2008-02-22 @ 13:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0