Grrr 2

Idag fick jag tillbaks min dator efter nästan fyra veckor =) Jippie tyckte jag men nu är det något annat krångel. Datorn funkar som den ska men vårat trådlösa internet funkar inte nu. Konstigt. Christian har suttit sen kl fyra idag och försökt få igång internet åt mig men det verkar inte funka. Dags att plocka fram instuktionsboken.

Idag har jag haft sjuukt ont i ryggen så jag har bara legat ända sen jag kom hem från jobbet. Jag fick ta en pall att sitta på i duschen för det är så jobbigt att stå. Funderar på on jag ska be en doktor ta en titt, jag hoppas inget är snett eller så därbak i ländryggen för jag är 100 på att detta inte är foglossning men det blev ju värre när jag vart gravid så det har väl något med varann att göra.

Nä nu ska jag göra  en chokladbollssats för det var längesen men jag ska ge christian hälften så att inte jag äter allt =P Bara 3,5 vecka till vägning på MCV och jag vill inte gå upp 20 kg tills dess.

tack för idag, nu är det om fobier på TV.

Kommentarer
Postat av: Malin

Men usch vad jobbigt för dig att du har så ont i ryggen. Tycker absolut att du ska gå till en läkare. Kanske ligger bebben o klämmer på ngt som gör att du får så ont?
Hur länge ska du orka jobba med den ryggen då? Kram //M

2008-02-12 @ 11:37:36
URL: http://www.majjjsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0