matdax

är det nu. Jag har nyss kommit hem från jobbet. det var roligt men oxå lite förvirrande att jobba första ggn på 7 dagar. Vi har ju nyss bytt ägare så rutinerna har inte riktigt satt sig än men det gick bra. Ryggen värker nu väldigt mycket men det får jag väl stå ut med.

dagens middag blir spaghetti med köttfärssås, med grädde i =) Jag kommer inte ihåg hur längesen man åt grädde i maten så jag tänkte lyxa till det ikväll och tog därför en extra fet grädde =P

nu är jag helt slut så nu väntar duschen sen ska jag krypa ner framför tvn. Imorgon ska jag försöka lägga upp bilderna.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det blir ju mycket godare med grädde än nån blaskig varaint på 0.5% fett eller så ;)

2008-02-20 @ 20:37:55
URL: http://twentysomething.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0