rea på barnens hus?

idag var det mulet igen. Det gör inget för jag ska ändå inte vara ute förrän förkylningen gått över, vilken det nästan gjort. Bara lite snorig idag.

Har nyss samlat ihop granen (utan barr) och grankvistarna (med lösa barr) på balkongen för att slänga. Ingen av oss har orkat tagit bort det men nu är jag så less på barr i lägenheten att jag gick och pulade ner allt i en stor säck som jag sedan ska kasta. Det är ju fakitkst snart mars och nu vill man ju snart göra fint på balkongen.

Jag har oxå ringt försäkringskassan om mina papper jag fick igår. Jag ska ju fylla i massa uppgifter där om företaget samt mina uppgifter. Det dumma är ju att vi har nyss haft ägarbyte och det nya lönekontoret har ju inte en enda uppgift om mig så hur ska dom kunna fylla i det? Vilket strul. Men hon sa att de nya lönekontoret skulle fylla i sen fick dom ta reda på mina uppgifter från det gamla. Men jag skulle inte använda årsinkomsten från 2007? Va, jag fattar noll. Har nu bokat en tid med min chef så vi kan titta på dessa papper tillsammans. Så det ska jag iväg på nu. Sedan blir det nog en titt på stan innan mötet på FK.

Det ryktas om en rea på barnens hus imorgon. Någon som vet något mer om det?

hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Malin

Det där med Fp är en gåta för mig. Pålle o jag var ju på möte på Fk, men jag blev då inte mkt klokare efteråt, haha

Imorgon har Barnenshus rea, tror det börjar klockan sju. Men är inte helt säker. Min brors flickvän jobbar där o hon sa att kunderna brukar vara helt galna den dagen, haha
Jag har faktiskt beställt en barnstol till bilen utav henne :-)

2008-02-26 @ 13:02:27
URL: http://www.majjjsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0