Lördag

Idag är det lördag och jag är just på väg ut på middag på biteline. Det blir jag å tjejerna från vero som ska äta. Sedan tänte vi gå på bio oxå så det blir e helkväll med andra ord. Trevligt!

Christian var på svensexa igår (och nej, det är inte vi som ska gifta oss) och idag var han heelt förstörd. Bakfull alltså. Men det är som man förtjänar. Dom hade i alla fall haft jättekul! De rövade bort personen i fråga och tog honom till en inselningsstudio där han fick spela in en egen hiphop-skiva. Hehe, det var kul att lyssna på, han var ju duktig trots att de var jättefulla redan (18.00) jag skjutsade  sedsan in dem till nacksta där som skulle på relax och paintboll plus andra aktiviteter så det lät jätteskoj.
Idag är han på deras egna påhittade fotbolls-VM. Ja då ska dom alltså inte spela själva utan det är på x-boxen såklart! Så han blir hämtad efter min bio om dom är färdiga då.

Nä nu blir det dags att åka så jag hinner tanka oxå. Tur är att jag har fått tillbaks min kamera så nu blir det kanske magbilder framöver oxå. Den växer rejält nu =)

trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Systeryster

Nu har jag hittat hit, najs bajs! Hoppas datorn blir lagad snart då! Jag tycker att du borde få någon slags ersättning nu när du står utan dator liksom, fråga!
Puss puss

2008-01-20 @ 18:05:23
URL: http://mrsmys.blogg.se
Postat av: jennie

Vad fin bloggen blivit.. =) Riktigt proffsig! Hoppas allt är bra med dig å de dina.. Kram Jennie

2008-01-21 @ 20:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0