Vilken natt!

Fy, inatt har jag inte sovit mycket. Denna natt kan jämföras med de första nätterna när man knappt sov något alls. Vi somnade vid 23-snåret igår, sigge vaknade redan kl 01 och ville ha mat. Självklart fick han det och sen somnade vi om. Vid fyra tiden väckte han mig igen, jag ammade honom och trodde sedan att vi skulle sova vidare vilket vi alltid brukar göra. Nädå, Sigge ville inte alls sova, så fort jag lade honom i sängen (han sov i vår säng) så skrek han, vrålade verkligen! Efter några försök att trösta och söva honom så gav jag upp och satte mig i soffan för att inte störa christian som skulle upp och jobba.. Då blev han tyst och ville prata istället. Så där satt jag mellan 04 och 06 för att försöka söva vår tjuriga son. Jag testade med mat igen runt 06 och då äntligen somnade han för att vakna vid 08 igen.... Men då ville han bara rapa så somnade han snällt om och lät mig sova till 11. Man blr ju helt väck av alla dessa avbrott i sömnen.

Nu ska jag iväg och umgås med en gammal god vän.  vi tänkte åka till barnbutiken i haga, jag har inte vart där än... I eftermiddag ska jag och sigge till min bror som fyller 30. Där bjuds det på smörgåstårta, mums!

Inga bilder idag för jag har lånat ut min kamera men stay tune...
Nu har sigge tråkigt så jag ska ta upp honom t babysittern. hej då

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, ja man blir alldeles virrig i skallen när man inte får sova riktigt. Jag själv är så jäkla tankspridd o yr nuför tiden.



När kan vi få komma o hälsa på er då?

Vi är ju så nyfikna på att få träffa lilla Sigge :-)

2008-06-13 @ 13:51:42
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0