Besök

Sitter och dricker mitt kaffe, Lina har nyss varit här och ätit lunch och fikat, mysigt! Jag älskar söndagar, det är så lungt och fridfullt överallt! Lina fick smaka min köttfärssoppa på LCHF-vis, sedan fikade hon mina nybakta bullar och jag åt frysta hallon. Sötsuget är faktiskt helt borta, jag blev inte ens sugen när hon mumsade mina bullar...
Lillen ligger och sover på ballisen för tillfället, han behöver all sömn han kan få när det är baddags ikväll, det tar ju på krafterna om man säger så.

Igår var vi ju på kalas och i väntan på att C skulle sluta jobba så väntade jag hos mina föräldrar, där skulle det vara middagsbjudning för släkten så igår fick Sigge träffa alla sina kusiner, skoj för honom.
Runt halv fem tiden hämtade C och hans pappa oss och vi for vidare till Östanbäck där dom hade smyckat ut hela vägen med machaller och ljusslingor, jättefint! Det bjöds på smarrig middag och goda arraksbollar till fikat. Jag kunde inte behärska mig, jag tog 3 stycken!!! Dåligt samvete fick jag ju såklart men jag skyller på att man får äta mer när man ammar och då känns det bättre =)


Nu ni ska jag packa väskan, denna gång är det ingen BB-väska utan BAD-väska, kameran får icke glömmas!


Snygga killen i DIESEL-tröja och mockasiner!


Hoppla!





Arvid myste på filten, fin pojke!


Elicia bakade och bjöd på pepparkakor, men geten ville hon äta själv!


Har man bakat peppisar måste man ju såklart ringa mormor och berätta!


Sigge på golvet


Sigge och mamma



Inga bilder från födelsedagskalaset, glömde helt bort kameran, tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0