En sovande bebis

Sigge sover och hostar, snorar och nyser. Stackars liten! Han sov förvånadsvärt bra inatt ändå, tror mest att det är jag som störs av alla hostningar och snarkningar, han snarkar ju en hel del nu när näsan är full av snor. Jag bokade precis av fikaträffen idag och fick då höra att det inte bara var vi som var hemma med sjuklingar. Tyvärr så har vi ändå ett möte på BVC idag kl 14 om tandvård, det får vi väl åka på då, går nog fort. Kanske tar dom en vikt på lillen då oxå?

Vi tänkte träffa Lina idag men vette fasen om jag orkar. Jag ska ringa och höra med henne, hon kanske inte vill träffa oss heller när vi är förkylda (jag har ju bara lite halsont, men ändå).




Glad kille förra veckan









Mamma, jag ska på två julkoncerter, en på söndag och en med dig ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0