En till bebis?

Det verkar som om våran familj ska få en till bebis! Ja då talar jag inte om mig och Christians familj utan min systers familj (de är ju på sätt och vis familj till oss oxå), hon ska nämligen få bli igångsatt idag 14.00! SPÄNNANDE! Jag förstår om syster är less på kateterlivet nu och doktorn hade sagt att hon fick välja själv och då valde hon igångsättning. Igår kväll när jag pratade med henne så ville hon att det skulle starta av sig självt men hon har väl ändrat sig över natten. Hoppas allt går bra, som jag förstår det så brukar igångsättningar ofta sluta i snitt och jag vet att hon vill inget annat än att föda naturlig väg. Vi får se då, det får tiden utvisa men förhoppningsvis blir jag moster för andra ggn inom några timmar/dygn!! =)=)

Jag och sigge har precis ätit lunch. Han åt pasta med kyckling och jag åt blodpudding. Jag gav honom sin mat först eftersom jag bara har 2 händer, efter att han ätit en hel burk mat och pure till efterrätt så borde han vara mätt tycker man så jag högg in på min mat. Självklart börjar han tigga av mig... haha, han gillar verkligen mat! Han fick smaka en pytteliten mosad bit bara för att han skulle sluta tigga och inse att han gillar inte blodpudding men vad tror ni ungen gör? Jo han tigger efter mer för han tyckte det var smaskens, haha! Tyvärr fick han inget mer för jag kan knappast tro att inälvsmat är något för en liten spädis....

Nu håller Sigge på att riva ner allt på vardagsrumsbordet dags att springa! Hje!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, vilket matvrak till son du har. Han är ju bara för söt lilla Sigge!



Hoppas att han snart kommer att bli lättare att natta och att du får sova på nätterna.

Du ska se att det snart vänder :-)



Förresten, hälsa grattis till Christian från oss. Vad roligt att han klarade körkortet!!

2008-11-18 @ 12:49:49
URL: http://majjjsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0