FARSDAG

Idag är det farsdag, det betyder middag hos farmor och farfar. Dom brukar alltid ha middagsbjudning då. Christian då, nej han har inte fått en endaste liten grej av Sigge, inte ens en teckning... Men dagen är lång, han kanske hinner in på birsta city sen för att handla något.

Nu ska jag och Sigge snart iväg för att fika hos min mormor och morfar men först en promenad vid flygplatsen med mamma och hunden Scott, pefekt tillfälle för christian att sova, spela eller vad han vill göra för att hämta igen sig.

När vi sedan kommer hem igen så har C lovat mig att gå en promenad bort till sin mamma för att jag ska få sova ostört 1-2 timmar, JAG LÄNGTAR! Har varit alldeles för trött de senatse dagarna och vet inte om det beror på att jag dietar eller för att jag får vakna några ggr på natten för att amma, stoppa in nappen eller buffa i rumpan eller om det beror på ¨bäggedelarna vilket det förmodligen gör.

I eftermiddag åker vi till farmor och farfar för en fardagsmiddag, vi kan inte stanna allt för länge eftersom vi har babysim i matfors 17.45 ikväll. Phu, det är mycket som ska hinnas med, sigge kommer att vara döslut ikväll.


I alla fall så får sigge 3 mål mat nu om dagarna nu plus lite pure/banan lite då och då samt amning när det passar sig och inatt sov han väldigt bra ända från 20-04 innan han ville ha mat, härligt!


Nu ringde mamma och sa att hon strax var här, måste slänga i mig lite frukost, härlig farsdag på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0