Föräldraträff

Idag ska jag och Sigge på föräldraträff kl 12.30. Förra träffan tog jag fel på dag så jag missade den och jag vet att vi var flera som missade den träffen och inte avbokade så hon lär väl säga något om det antar jag.

Igår kväll fick vi i alla fall se en bild på söta Lykke som lillflickan ska heta (3750g och 51cm) . Jag tycker det var ett superfint namn måste jag säga och det går ju bra ihop med Love oxå ;-) På bilden såg hon ut att vara lik sin storebror och mamma men min telefon är ju inte den bästa så vi får väl se hur hon ser ut i verkligheten. Jag hoppas man får se bebisen inom en snar framtid, det är ju så himla mysigt att titta på en alldeles nyfödd bebbe!

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Siggeplutt somnade precis om så man måste passa på så man slipper panikduscha!


Kommentarer
Postat av: Natalie svarar

vad söt han är! =) Allt bra med dig? Vad händer i sundsvall? =) kram

2008-11-19 @ 23:00:32
URL: http://natalieengmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0