Hos oss just nu

Idag har jag stått i,  jag har bakat lussekatter, tvättat, tagit upp julgardinerna i vardagsrummet samt underhållit en förkyld liten plutt (som dock är på bättringsvägen). I eftermiddag var jag och Sigge in på stan en sväng för att se när dom tänder stadens belysning, supertjusigt var det. Det var även machaller överallt, riktigt vintermys! Vi var även in en sväng på bolaget där det var knökfullt med folk, alla slogs om flaskorna. Jag skyndade att roffa åt mig det vi skulle ha för att hinna ut så fort som möjligt. Det är inte det lättaste att köra barnvagn i utrymmen där folk beter sig som gamar!

Nu har jag tänt ljus här hemma, sigge leker på mattan och christian har lagt sig för att vila innan middagsgästerna kommer. Malin, Pålle och Evelina kommer hit och äter middag med oss, mysigt! Jag ska strax börja med käket, måste bara hämta igen mig lite känner jag, blev trött av allt stök.






Himla skönt när han kan sitta nu, han kan ju leka på ett helt annat sätt då!

Nu är sigge hungrig, måste amma. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0