Julmarknad

Idag ska jag och Sigge på julskyltning. Tyvärr blir det inte lika mysigt när C inte är med och jag är trött sen igår (var ut och svängde mina lurviga). Sigge har precis ätit sin lunch och håller nu på att utforska lägenheten i sin gåstol. Han är så himla duktig min fina pojke. Nu blir han väl jätterädd för tomtarna på stan kan jag tänka. Han är lite pjoskig ibland, igår blev han rädd för moster igen, tror det kan vara hennes brillor som är läskiga (han var nyvaken), han har även blivit rädd i IKEA-hissen och inne i ett offentligt skötrum på senaste tiden.

Nu ska jag ta och klä på oss och fundera ut vilka skor jag ska ta. Det är nämligen väldigt blött och slaskigt ute idag och jag kommer väl bli dyngsur om fossingarna. Ikväll är det baysim, hoppas att C slutar så att han kan följa med! Ikväll får vi mysa till det och tända första ljuset eftersom det inte blev gjort imorse, mys mys.


Nu måste jag kila, hej svej!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Tack för tipset karin....dit ska vi absolut gå nån dag! Jag hoppas verkligen att vi kan ses nåt när jag kommer hem till jul, sen måste vi ju planera ditt besök också!:) Kramar

2008-12-01 @ 19:19:21
URL: http://jenniferbluckert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0