Roligt

Jag hade jättekul igår och det var verkligen värt det för att vara trött och sliten idag. Christian var jätteduktig hemma med sigge och dom sov sött i sängen när jag kom hem. Då lyfte jag över sigge i sin säng och kröp sedan ner hos C, frusen och blöt var man ju efter promenaden hem eftersom det snöregnade.

Idag ska vi bara vara hemma och mysa, tror det får bli en sväng till mamma och pappa sen, längesen man var dit men jag ska vila och bli "körklar" först, plutten vill nog sova snart.

Ikväll har vi som vanligt babysim men jag tror vi skulle sjukanmäla oss idag för att C hade en viktig grej att göra ikväll och jag har ingen lust att åka ensam. Det finns något som kallas återbad om man missar en gång så vi får gå på ett sånt då stället.

Nä nu måste jag stoppa något i magen som kurrar och byta blöja på min lilla bajspojke som står i gåstolen och gör sina behov som vanligt. Den är väldigt bra den där gåstolen, han använder den som toalett ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0