Shopping och julstök

Idag har det julstökats här hemma. Jag har minsann satt upp julgardiner i varje fönster plus ljusstakar, stjärnor och de 3 ynka tomtarna som jag ägde. Imorgon ska jag sätta upp utebelysningen på balkongen och sen är det heljuligt här hemma, så himla mysigt, jag älskar tiden innan jul!

 Ikväll var jag ensam på IKEA en sväng för att börja avverka julklapparna, lite terapi känns det nästan som, åka ensam på IKEA utan barn och med lönen på kontot, härligt! Skönt att slippa kvällsrutinerna lite. Med mig hem hade jag lite julpynt och nån grej till mig själv och lägenheten.

För tillfället är C på träning och Siggeplutt sover, själv har jag nyss ätit några chokladtomtar och sett på Greys, ska strax inta sängen. Imorgon har jag lunchträff med några tjejer från sången, blir trevligt, har jag tur kanske jag hittar några fler klappar på stan.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Idag medans jag lagade middag så satt Sigge inne i köket och sjöng till Mora Träsk, försökte få med honom på film men tyvärr upptäckte han mig för tidigt! Han har även fått smaka på polarmacka med smör på vilket han tyckte var riktigt smaskens!





Smakar polarbröd:


Kommentarer
Postat av: Carina Edström

Kul att se lite film från vardagen hos er!

Ha det så bra så hörs vi!



kram, Carina

2008-11-26 @ 23:26:18
URL: http://carouschka.blogspot.com
Postat av: Mamma

Gullungen han äter allting han.Vad fint det blev med julgardinerna i köket.Kram Mamma..

2008-11-27 @ 12:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0