Sigge 6 månader!

Tänk att idag blir vår fina plutt 6 månader gammal, vad tiden går fort!! Nu ligger han och sussar ute på ballisen, det är snöblandat regn här idag men inte så kallt så han sover som en stock där ute. Vi har nyss kommit hem från kyrkis, Hanna sitter och jobbar i soffan och jag sitter bredvid och surfar, tyst som en mus för att inte störa. Ska ta och fixa lunch innan vi beger oss ut på stan för att leta en partyoutfit åt mig, imorgon är det ju fest och partykläder finns inga i min garderob! Får se om jag går ut imorgon men jag ska i alla fall köpa nån cider att dricka på festen.

Igår kväll smakade vi på årets glögg, blåbär (15%). Jag kan berätta att den var på tok för stark för min numer alltför ovana strupe som det brände rejält i när vi smuttade på glaset. Jag kan erkänna att jag kände mig lite på fyllan där ett tag och då drack vi väääldigt lite, jag blev så trött att jag inte hann se klart filmen utan gick istället och lade mig, kul tjej va? Lite orolig blir man ju när det nalkas fest imorgon så jag får ta det lungt och hålla mig till cider som inte är så starkt. Vilket babbel, det blir nog bra!


6 månader:


Bad i diskhon efter en STOR olycka i blöjan


Trött i pappas famn


Såhär fin blir man när man får hålla i skeden själv


Mums med hallon och blåbärspure

Kommentarer
Postat av: nea

Grattis Sigge på 6 månadersdagen!

Ett halvår redan...var tog tiden vägen?..

Hoppas allt är bra med er!

kram

2008-11-14 @ 13:44:56
URL: http://www.bebis.panatat.se
Postat av: Carro

Ja de är bra med oss, men man blir ju galet trött när de är så här mörkt hela tiden :) ja jag visste ju att hon var gravid men ville inte säga nåt för man vill ju gärna berätta själv till alla att man är gravid :D hoppas du får roligt på partyt imorgon ;) hade!!!

2008-11-14 @ 14:01:13
URL: http://carroedlund.blogg.se/
Postat av: faster pillan

grattis lillbubben på din 6 mån dag önskar faster pillan längtar tills jag får krama och pussa på dig

2008-11-14 @ 14:58:54
Postat av: Mormor

Grattis Grattis goseplutten.Du är nog det gladaste och goaste som finns, Puss oc Kram Mormor..

2008-11-14 @ 18:09:16
Postat av: Malin

GRATTIS Sigge til din 6 månaders dag :-)

Lillpojken börjar bli stor, hihi

2008-11-14 @ 22:49:12
URL: http://majjjsan.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha vad söt och glad han är :) grattis lilla sigge på 6-månadersdagen!

2008-11-14 @ 23:20:06
URL: http://twentysomething.webblogg.se/
Postat av: vickan

guuuud visst går tiden fort..kan inte fatta att min lillplutt snart är 6 mån...hehe grattis i efterskott Sigge...

2008-11-18 @ 23:18:41
URL: http://www.victoriawallin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0