trist och tråkigt

Den här dagen har varit rätt tröttsam till en början, sigge ville äte typ 4 ggr inatt, JAG BLIR GALEN!!! Tror jag var tröttare när jag vaknade imorse än igår när jag gick och lade mig igår. Sigge låg bredvid mig i sängen och gjorde sina pruttljud (har börjat med det nu) och jag låg bredvid och halvsov. Det är tur att han kan ligga länge och roa sig själv så det gör inget om jag blundar lite ;-) När klockan började närma sig 08 så RINGDE jag C som hade somnat i soffan så han hämtade lillen, bytte blöja och lekte lite innan han var tvungen att åka.  Motvilligt klev jag upp och stekte mina bacon och ägg för att sedan möta upp mamma inför den bokade promenaden. Frusen och trött traskade vi bort till syster och lekte lite med Love innan vi styrde kosan hemmåt igen.

Efter lunch var vi på husvisning och när vi var klara där hämtade jag malin och evelina och for iväg till kyrkis en sväng. Med lite kaffe i magen så blev jag genast lite piggare och nu har jag städat och röjt lite här hemma. Egentligen skulle vi behöva handla  men jag har ingen lust ikväll, tror vi får göra det imorgon. Då ska jag nog gå en sväng på stan om lusten infinner sig. Strosa runt lite och planera julklappar m.m

Nu ska jag fixa middag, idag blir det grillad kyckling med bea och blomkål stekta i smör (för C blir det potatissallad). Åh vad magen kurrar! Ikväll ska jag bara mysa och pussa på min fina son och se på greys, häärligt! Hej svej!!


   


Killen med TVÅ tänder!!



Idag från Öppna förskolan:


Vilken rolig drake!


Evelina är sugen på Sigges rån (Ni ser vad koncentrerad han är)


En liten video;

Gott med rån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0